vrijdag 11 mei 2012

Eerste dag

Als je vrouw plotseling het internet ontdekt en van de ene dag op de ander een Blogger is geworden met een passie voor pastel en andere kleurrijke zaken als eten, drinken, foto's en bloemen, kan je als zelfbewuste, ietwat onzekere echtgenoot niet achterblijven. Ik geef me vooralsnog over aan de roep van het internet. Wat er allemaal in mijn Blog terecht komt is op dit moment nog niet helemaal duidelijk maar het zal waarschijnlijk gaan over de dagelijkse dingen. Zaken die te maken hebben met werk, huis, kinderen en echtgenote. Ik werk in een groot ziekenhuis en zal zo nu en dan de zaken die zich daar afspelen op een zo prettig mogelijke manier opschrijven. Er gebeuren regelmatig leuke, grappige dingen op mijn werk. Daarnaast gebeuren er hier thuis ook veel zaken waarover iets gezegd kan worden. Laten we zien wat er op het pad komt en hoe de dingen gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten